Lindorff-Mann29-6009.jpg

Toekomstbestendig credit management draait om klanttevredenheid

Welke ontwikkelingen zijn van invloed op het belang van klanttevredenheid als KPI in credit management? Hoe valt dit te rijmen met de financiële doelen van de credit manager? Lees het in deze post.

read more
Het gaat altijd om mensen

Het gaat altijd om mensen

Om er zeker van te zijn dat we uw klanten op de juiste manier benaderen werken we met persona’s. De persona’s zijn gebaseerd op data en feiten en geven een karakterisering van een bepaald type klant. De combinatie van onderzoek en ervaring heeft ons in staat gesteld deze persona’s te creëren.

read more
De paradoxen van incasso

De paradoxen van incasso

De meest effectieve strategie is het helpen van mensen om op tijd te betalen. Als betaling uitblijft, zijn er net zoveel routes naar betaling als dat er verschillende soorten klanten zijn. Dit varieert al van een vriendelijke SMS tot met de herfinanciering van de schuld.

read more
Lindorff en Intrum Justitia bundelen hun krachten

Lindorff en Intrum Justitia bundelen hun krachten

In november 2016 hebben Lindorff en Intrum Justitia hun fusie aangekondigd. Dat is goed nieuws voor klanten van beide bedrijven, omdat zij dan een nog breder aanbod aan diensten en expertise tot hun beschikking zullen hebben.

read more

4 ontwikkelingen waar financiële instellingen mee moeten leren omgaan

Financiële instellingen staan onder grote druk. Regelgeving, imagoproblemen en nieuwe concurrentie in de vorm van FinTech bedrijven zorgen voor een heel ander landschap. De digitale druk van de markt en concurrentie verlangen disruptieve veranderingen.Digitale druk is universeel

read more