Hoe kunnen we u van dienst zijn?

Wij begrijpen uw situatie en willen u graag helpen.
Ik wil een betaling doen
Ik wil een betaling doen

Betreft uw schuld een telefoon- of televisieabonnement, een internetbestelling of een energierekening? Dan bieden wij u de mogelijkheid om DIRECT te betalen met iDEAL. Vul hieronder uw referentienummer en bedrag in. Druk daarna op de Verstuur button. U komt dan terecht in uw vertrouwde bankomgeving waarin u uw betaling kunt bevestigen.

Heeft uw schuld betrekking op een hypotheek, bankrekening of krediet, dan is betalen via iDeal helaas nog niet mogelijk. Voor het regelen van uw schulden kunt u contact opnemen met één van onze medewerkers. Graag kijken wij gezamenlijk met u naar een passende oplossing.



(Voorbeeld: M12345678)

Bedrag in EURO'S (Voorbeeld: 19,95)
Ik kan nu niet betalen
Ik kan nu niet betalen

Geen zorgen! Voor de meeste vorderingen kunnen wij een betalingsregeling met u treffen. U kunt hiervoor contact opnemen met één van onze medewerkers of inloggen op Lindorff24.

Inloggen

Wat gebeurt er als ik niet betaal
Wat gebeurt er als ik niet betaal

Als u uw schuld niet betaalt of geen contact met ons opneemt, dan zal het incassotraject voortgezet worden. Onthoud dat er iedere maand rente wordt berekend waardoor de kosten zullen blijven stijgen. Dit betekent ook dat de vordering in hoogte zal oplopen. Stel contact met Lindorff daarom niet langer uit en onderneem nu actie.

Contact

Ik weet zeker dat ik dit betaald heb
Ik weet zeker dat ik dit betaald heb

Controleer de status van uw vordering door in te loggen op Lindorff24. Wij willen u eraan herinneren dat het tot 3 werkdagen kan duren voordat er een betaling in ons systeem verwerkt is en op Lindorff24 zichtbaar is. Heeft u uw vordering bij onze opdrachtgever betaald? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Betalen aan onze opdrachtgever is namelijk niet meer mogelijk.

Inloggen

Ik heb een brief van de deurwaarder ontvangen, wat nu?
Ik heb een brief van de deurwaarder ontvangen, wat nu?

Heeft u een brief van een deurwaarder ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de deurwaarder om verdere kosten te voorkomen.

Mogelijkheden van de deurwaarder:

  • een dagvaarding uitbrengen;
  • beslag leggen, bijvoorbeeld op uw
  • inkomen of inboedel;
  • een woning ontruimen.

Voor meer informatie kunt u ook terecht op de website van de Koninklijke beroepsorganisatie van gerechtsdeurwaarders

Meer informatie van KBvG

Ik ben het niet eens met mijn vordering. Wat nu?
Ik ben het niet eens met mijn vordering. Wat nu?

Neem alstublieft zo snel mogelijk contact op met één van onze medewerkers. Tijdens het contact verzoeken wij u vriendelijk om duidelijk te maken waarom u het niet eens bent met uw vordering. Houdt u er rekening mee dat het incassotraject doorloopt en gemaakte afspraken niet komen te vervallen.

Contact

Ik heb meerdere schulden, hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb meerdere schulden, hoe kan ik dit oplossen?

Het is belangrijk om inzicht te krijgen in de hoeveelheid vorderingen u heeft. Door in te loggen op Lindorff24 krijgt u toegang tot uw vorderingen. Hier vindt u ook een overzicht. Daarnaast zijn er diverse websites met adviezen, tips en informatie te vinden die behulpzaam kunnen zijn bij het weer op orde brengen van uw financiën. Op www.nibud.nl en www.zelfjeschuldenregelen.nl vindt u vele tips en hulpmiddelen. Reageer in ieder geval altijd op de brieven die Lindorff aan u toestuurt, wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing.

Inloggen

Wat doet Lindorff?
Wat doet Lindorff?

Wanneer wij een schuld van onze klant krijgen overgedragen, starten wij altijd een minnelijk traject. Dit is een buitengerechtelijk traject waar we proberen samen met u tot een passende oplossing te komen. Gedurende dit traject proberen wij op meerdere manieren contact met u te krijgen. Lukt dit niet? Dan kan een zogenoemde gerechtelijke fase volgen waarin de deurwaarder de openstaande schuld voor ons zal incasseren.

Wat gebeurt er tijdens het incassotraject

Ik wil een betaling doen

Betreft uw schuld een telefoon- of televisieabonnement, een internetbestelling of een energierekening? Dan bieden wij u de mogelijkheid om DIRECT te betalen met iDEAL. Vul hieronder uw referentienummer en bedrag in. Druk daarna op de Verstuur button. U komt dan terecht in uw vertrouwde bankomgeving waarin u uw betaling kunt bevestigen.

Heeft uw schuld betrekking op een hypotheek, bankrekening of krediet, dan is betalen via iDeal helaas nog niet mogelijk. Voor het regelen van uw schulden kunt u contact opnemen met één van onze medewerkers. Graag kijken wij gezamenlijk met u naar een passende oplossing.



(Voorbeeld: M12345678)

Bedrag in EURO'S (Voorbeeld: 19,95)
Wat gebeurt er tijdens het incassotraject?

Wat gebeurt er tijdens het incassotraject?

Als u meer wilt weten over wat er tijdens het incassotraject gebeurd, klik dan op de afbeeldingen hieronder. Hier vindt u informatie over iedere fase. Dit is een algemeen traject, uitzonderingen daargelaten.

read more